.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور درگیر این موج بارش‌های خواهند بود. ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت موج بارشی دیگری وارد کشور شده و بسیاری از استان‌های شمال غربی، غربی و شمالی کشور درگیر این موج بارش‌های خواهند بود.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند. آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
با آغاز فصل اجاره و نقل و انتقال مسکن، مجرمان سایبری بیکار ننشسته و آگهی‌های دروغین اجاره به قیمت پایین‌تر از عرف بازار را ثبت کرده و از شهروندان بیعانه هم می‌گیرند.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد. مالک خودروی بنز ,۳۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۳۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریالی مالک خودروی بنز در جلفا خبر داد.(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات مجلس به تفکیک استان ها اعلام شد / بیشترین و کمترین مشارکت در کدام استان ها بود؟
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)

شمال نیوز: میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد.
میزان مشارکت در استان ها اعلام شد /مشارکت در انتخابات تهران چند درصد بود؟ /استان های رکورددار کمترین و بیشترین میزان مشارکت را بشناسید+جدول
شمال نیوز: میزان مشارکت مردم در انتخابات روز جمعه به تفکیک استان‌ها اعلام شد. (ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
نتایج انتخابات مجلس خبرگان
نتایج انتخابات خبرگان رهبری در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
عکس/ پوشش متفاوت یک مهمان بیت رهبری
صبح دیروز مردم استان آذربایجان شرقی با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند. در میان مهمانان رهبر انقلاب اقلیت های مذهبی نیز حضور داشتند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳۰ بهمن
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم آذربایجان شرقی و اعلام اسامی نهایی تاییدصلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
با ارجاع پرونده متهم ماهان صدرات مرنی از سوی دیوان عالی کشور به دادگاه هم‌عرض، حکم اعدام متهم به نفی بلد و تبعید تغییر پیدا کرده است. حکم اعدام «ماهان صدرات مرنی» نقض شد
با ارجاع پرونده متهم ماهان صدرات مرنی از سوی دیوان عالی کشور به دادگاه هم‌عرض، حکم اعدام متهم به نفی بلد و تبعید تغییر پیدا کرده است.(ادامه)

شمال نیوز: در جریان برگزاری انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد. صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد
شمال نیوز: در جریان برگزاری انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران شد.(ادامه)
موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه بطور همزمان تروریست‌های موساد و داعش را در اربیل و ادلب منهدم کردند. فیلم/ گزارش عملیاتی سردار حاجی‌زاده از موشک‌باران تروریست‌ها
موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه بطور همزمان تروریست‌های موساد و داعش را در اربیل و ادلب منهدم کردند.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد. هویت طراح اصلی حادثه تروریستی کرمان مشخص شد
وزارت اطلاعات درباره فاجعه تروریستی کرمان در اطلاعیه‌ای از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبان تروریست‌های انتحاری خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بازگشت پیکر پاک ۲۸۰ شهید گمنام دفاع مقدس به کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود. موج جدید بارش از امروز تا دوشنبه در نوار شمالی/ اوج بارش‌ها دوشنبه در گیلان و مازندران
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است. بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده!
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است.(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی فارغ از هرگونه نگاه جناحی یا سیاسی، خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاعش شدند. درخواست روزنامه دولت: شورای نگهبان این نماینده را ردصلاحیت کند
بسیاری از ناظران و کاربران فضای مجازی فارغ از هرگونه نگاه جناحی یا سیاسی، خواستار عذرخواهی رسمی و فوری این نماینده از رفتار غیرقابل دفاعش شدند.(ادامه)
وزیر کشور گفت: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست. آخرین وضعیت اجرای طرح خروج اتباع خارجی
وزیر کشور گفت: براساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، این اتباع نباید در محدوده برخی اماکن سکونت داشته باشند؛ بر همین اساس طرح خروج آنها از اطراف برخی اماکن در حال اجراست.(ادامه)
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد. بارش اولین برف پاییزی / بارش‌های شدید در برخی استان‌ها
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد.(ادامه)
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد.
سفر عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران مجاز شد
با اعلام وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، طرح تسهیل تردد گردشگران خارجی بویژه عراقی‌ها با خودرو شخصی به ایران آغاز شد و نخستین خودرو از عراق و از مرز شلمچه وارد ایران شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 45 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.